lördag 13 juli 2013

semester från semestern


Frukostlyx

Japp vi har tagit semester från semestern. Så nu är vi på hemmaplan igen å leker med elen. Hehehe. Ja man saknar vanlig el efter ett tag. Så imorgon kommer ni hitta mig kramandes på min älskade kaffemaskin. Mammas ääääääääääälskling. hehehe den har nog saknat mig också å känner sig lite övergiven så det ska här rådas bot på imorgon.

Senaste veckan har bjudit på en massa mys. Vi har varit till min mormor och morfar å fikat, sen åkte vi till min mamma å gosade och jag å älsklingen fick äta lunch barnlediga. Så underbart skönt att gå göra något utan barnen. Ljuvligt. Sen invigde vi baddräkterna å tog en kvällstur till sjön. Ungarna njöt men till slut var E som en enda stor vit knotter som skakade i varje lite knott. Så drog vi till huset igen. Annars har vi plockat svamp, loppisfyndat, plockat smultron, gosat, busat, badat, klippt gräs och varit på ikea.
Men nu är vi hemma en stund, jag ska äntligen få sova i min säng utan barn runt om mig som bråkar. Ska bli underbart för nu är jag så trött å sliten. Tog även en snabbtripp ner med bara E till mormor å kliade lite på hennes nya hund. En liten nakenfis till jycke. Rätt söt hehe. Sen fick jag hem mina gamla barbiehästar osv. Guuuu sicken nostalgitripp det var. Jösses. Så kul att ha kvar.

Usch vad jag sladdrar.. är så trött å det har varit en lång dag. Nu blir det att lägga barn sen ska jag nog själv stupa i säng och dö en smula. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar