tisdag 10 september 2013

Spinner

Japp det är vad jag roar mig med, när jag inte virkar flodhästar å suckar över blomflugorna. Typ

:D Har snart en massa roliga bilder att visa. Hehehe Ska iväg till min spinnguru på torsdag å få smisk på fingrarna över alla fel jag gör. Vilket behövs för spinna rep är ingen höjdare i längden ;)
Japp jag mer rep än garn just nu, men det är så kul att försöka lära sig.

Sen ska jag hämta en till spinnrock.. ja de verkar föröka sig.. skitkonstigt ;)

Ett litet konstverk ska jag hämta. Chess har jag döpt henne till. Kommer passa perfekt tillsammans med Lollo the louet. Som jag kan ha råkat pimpa i rosametallic färg och silverdekor. :D Japp här finns inga trista träfärgade rockar inte . Kjerstin står numera i sommarstugan. Har inte plats för fler rockar hemma. 
Annars så rullar allt på. Ni som vill ha julkort osv iår hojta till så jag vet på ett ungefär hur många som ska göras. Tänkte försöka hinna med allt sånt iår. Hihi ;)

Hepp nu ska jag överfalla gubben tror jag.. Mouhahahah

1 kommentar:

  1. Mycket fin. Fint namn! Vår katt heter ju det;-) Du så cool! Hur många har du? Du gör inget halvdant. Vad ska du spinna?

    SvaraRadera