fredag 13 september 2013

Varma människor

Ibland som av en slump stöter man på människor i sitt liv som bara verkar platsa perfekt, som om dom alltid funnits där. En såndär människa som man lixom bara kan njuta av och som i sin tur måste vara en av de mest gästvänliga och öppna själar som jag någonsin träffat. En såndär människa som tar imot en med största leendet och varmaste kramen, en sån som bara är sig själv och dessutom en jävligt trevlig sig själv.

En sån har jag fått förmånen att träffa, en som ger en tonvis med energi, glädje och värme.

Fy fabian vilken tur jag har!


Tack finaste du!! 






LadyBond

Jag har nu 3 stycken (har inte hämtat chess än dock). Lollo, Kjerstin och Chess. 3 totalt olika tanter heheh. Fast tyvärr är hitills 2 av dom ganska bångstyriga så planen finns att utöka med en sproilans ny rock när ekonmin tillåter (läs 2026 typ). Jag spinner garner av dom som ska bli gosiga filtar, sjalar och inredning. :) Färgar även själv hihi. Men just nu lär jag mig mest bara, är inte snutet ur näsan med enkelhet haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar