måndag 4 februari 2013

Kvällsjobbet..

Japp kvällsjobbet i familjen är snart här, fast just nu är Myran så hysteriskt dålig så all tid känns som man lägger på att få henne att överhuvudtaget dricka något. Detta misslyckas till 99% så vi ligger hela tiden på gränsen till att behöva åka in med henne till barnakuten för dropp.. suckar.

Å då är det ju inte ens helg än.. så vi har ju inget på sjukan att göra än.. *ironi*

Känns lite konstigt att skriva detta när jag inte har några läsare alls.. hahaha men skit sak samma..
Om det nu är någon (ja du älskade Johanna kanske läser detta så hej på dig specifikt) som redan hittat hit så Välkommen... Innan jag snackar som om vi vore gamla vänner så kan jag meddela att ovanstående text är pga att vi sen i september 2012 varit konstant sjuka som nu resulterat i att både jag å gubben har frikort på sjukan å barnen nästna på mediciner. I skrivande stund har Bus å jag förkylning, Älsklingen problem med sitteriet, och Myran minstingen har problem med sår/blåsor i hela munnen. Men katten mår ju bra iaf.. .  Å tur är väl det. För ekonomiskt finns inget annat *tittar varnade på kissen*

Å snart börjar Myran på dagis också, så vi ser fram imot ännu mer sjukor nu då... bläää

Annars så har jag enormt många projekt jag skulle vilja starta på, tavlor, virkade filtar, stickade filtar, ponchon, amigurumis, några kort och fler layouter och vill göra lite saker i cernitlera.. pffff jo just. Sjuka barn= ingen tid för sånt alls. Gaaaaahhh ja ja får väl pyssla år 2024 eller nått. ...

Nähä nu var det dags att fördela alvedon och hålla tummen för att lillfis äter mer välling så hon kanske kan kissa lite.. :(

natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar