tisdag 5 februari 2013

Tisdagsbulle

Japp.... snön vräker ner, men jag är glad så länge det inte töar å blir kladdigt å kletigt.

Å jag längtar till söndag... fast det får ni läsa om då... mouhahaha

Idag blev det väldigt snävt mellan lämning och hämtning på dagis. För när jag kom så kräktes det en tjej inne i huset..  Å när Myran precis kissat en rejäl blöja vill vi INTE under några som helst omständigheter ha magsjuka också. För Myran är äntligen bättre, efter en hel dag utan vätska eller mat så gick det tillslut i 2 flaskor välling på kvällen å natten så kissade hon ordentligt. Saker man aldrig trodde man skulle uppskatta innan man fick sjuka barn, en rejäl kissblöja tillhör den kategorin.. :P
Så med det så gick fick Bus vara på dagis i typ 10 minuter innan vi gick hem. (dom delar många gemensamma utrymmen med dom stora barnen så smittorna mellan dom två avdelningarn går fort om de kräks inne. Å så länge jag har möjlighet så undviker vi magsjuka. För fy bubblan vad det är vidrigt när ungarna kräks högt å lågt. I soffan i sängen på väggarna.. fy skurk.


Annars så har jag idag 3 paket (hoppas jag) att hämta ut på posten.. En från adlibris, en från babyland å en från hundtassen... :D Adlibris har iaf skickat avisering.. Ska bli kul å sätta tänderna i en ny bok. Mums å inte nog med att det är paketutdelning, jag ska även få fika med sötaste Johanna idag, å det var alldeles för länge sen sist. Som jag längtat!  <3

Å som sagt. SÖNDAG då händer det saker.. ;) Inget är klart förrens det är klart lixom , men det ska bli kul. Eller hur Lina ;)

Å tack alla för era kommentarer på facebook, men vet ni.. ;) jag har en gästbok här hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar